آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب


اخوان‌المسلمین مصر در ایام عید قربان در میان تدابیر شدید امنیتی تظاهرات ضددولتی برگزار کردند.
به گزارش پایگاه «الیوم السابع»، همزمان با آغاز ایام عید قربان در مصر شمار زیادی از طرفداران مرسی و اخوان‌المسلمین به رغم حضور گسترده نیروهای امنیتی، پس از شرکت در مراسم این روزها، در حمایت از «مرسی» تظاهرات کردند.
این گزارش می‌افزاید، ارتش مصر با تجهیزات کامل زرهی و شمار زیادی نیرو در مناطق مهم و حساس شهرهای مختلف به ویژه قاهره به حال آماده‌باش درآمده بود تا در صورت وقوع شورش آن‌را در همان «نطفه» خفه کند!
کسانی که قصد ورود به میادین «طلعت حرب»، عبدالمنعم ریاض» و برخی دیگر از مناطق مهم قاهره را داشتند، پیش از ورود مورد بازرسی بدنی قرار می‌گرفتند.
پیش از این ائتلاف حمایت از مشروعیت که از طرفداران مرسی است اعلام کرده بود طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، مصادف با ایام عید قربان علیه «کودتاچیان» و ارتش تظاهرات خواهد کرد. طرفداران دولت موقت و ارتش نیز در همین ایام در حمایت از حاکمان فعلی کشورشان راهپیمایی کردند.
برخلاف دفعات قبل، به رغم برگزاری دو راهپیمایی همزمان از سوی دو طیف مختلف مصر، این راهپیمایی به خشونت کشیده نشد.خبر دیگر اینکه جنبش «تمرد» ضمن حمایت از ژنرال «السیسی»، وزیر دفاع مصر اعلام کرد در صورتی که وی برای ریاست‌جمهوری نامزد شود، از او حمایت می‌کند.
«محمود بدر»، موسس این جنبش که مقدمات سقوط مرسی را فراهم کرد افزود: اگر اوضاع امنیتی در کشور به همین منوال باشد، آنها از ژنرال السیسی برای رسیدن به ریاست‌جمهوری حمایت می‌کنند در غیر این‌صورت از یک فرد غیرنظامی حمایت خواهند کرد. «بدر» یکی دیگر از دلایلی که باعث حمایت جنبش تمرد از السیسی شده است را نیز اینگونه عنوان کرد: «السیسی فردی است که نشان داده می‌تواند مقابل اخوان‌المسلمین بایستد» !
اظهارات ضد آمریکایی قاهره
دو تن از چهره‌های بلندپایه مصری طی اظهاراتی ضد آمریکایی علیه این کشور موضع‌گیری کردند. عمروموسی، رئیس کمیته پنجاه نفره تدوین قانون‌اساسی مصر با اعلام اینکه «آمریکا درحال حمایت از اخوان‌المسلمین است» از این کشور به شدت انتقاد کرد. نکته جالب توجه این است که اخوان‌المسلمین مصر نیز آمریکا را به حمایت از نظامیان حاکم بر این کشور متهم می‌کنند. مواضع ضد‌آمریکایی دو طیف سیاسی مصر می‌تواند به دلیل رویکرد ریاکارانه و متناقض آمریکا در برخورد با تحولات مصر باشد.
«نبیل فهمی» وزیرخارجه مصر نیز روابط «قاهره واشنگتن» را «آشفته خواند و گفت: این آشفتگی می‌تواند بر کل منطقه اثر بگذارد.
یادآور می‌شود چند روز پیش آمریکا بخشی از کمک‌های نظامی خود به مصر را قطع کرد.
«نقض حریم هوایی مصر از سوی جنگنده‌های اسرائیلی» یکی دیگر از خبرهای مهم اخیر این کشور مهم آفریقایی است.
یک روزنامه مصری از تجاوز 18 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی مصر خبر داد. به گزارش پایگاه اینترنتی المختصر، روزنامه المصریون به نقل از شاهدان در «العریش»، «رفح» و «شیخ زوید» در شمال منطقه سینا اعلام کرد 18 فروند جنگنده اف 16 اسرائیل دوشنبه شب حریم‌هوایی مصر را نقض کردند و در آسمان این شهرها به پرواز درآمدند. شاهدان تاکید کردند هواپیماهای اسرائیلی را در آسمان منطقه سینا و در ارتفاع پایین مشاهده کردند. این روزنامه افزود: «منابع امنیتی مصر از تایید یا رد این خبر خودداری کرده‌اند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 26 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:36 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب